woensdag 17 mei 2023

Een dag op reis

Puck heeft een "schoolreisje" vandaag. Nou ja bijna een schoolreisje. Puck mag mee in de auto al vindt ze dat geen pretje.
Daar moet de komende tijd maar eens aan gewerkt worden want Puck zit op de achterbank op haar fleece dekentje met haar speelgoed te huilen en dat huilen houdt niet op.

28 Kilometer moesten we rijden om op onze bestemming te komen en van die 28 km heeft ze zeker 25 km zitten huilen. Als ik met mijn hand Puck wilde aaien om haar gerust te stellen hoefde dat niet voor haar.

Vervelend hoor.

Op de terugweg heb ik mijn jas bij haar op de achterbank gelegd en dat hielp een beetje. Ze huilde nu geen 28 km maar 15 km lang.

Wat zou er toch aan de hand zijn?


4 opmerkingen:

  1. Anoniem5/17/2023

    Misschien heeft ze last van wagenziekte.
    Gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ze is niet misselijk want dat zouden we toch moeten merken.

      Verwijderen
  2. Ze vond het de eerste keer al niet leuk... Gewoon doorgaan, niet toegeven, anders blijft het haar hele hondenleven een probleem. Ze went er vanzelf aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan nu super kleine ritjes maken van 5 a 10 minuten en hopen dat ze er op deze manier aan gaat wennen. Het lijkt me ook prettig als ze weet dat na een autoritje iets leuks gaat komen. Morgen gaan we beginnen.

      Verwijderen