woensdag 26 april 2023

En na een "NEE" dag een "POEP" dag en seksuele voorlichting.

Ach die arme Puck had een echte poepdag gisteren.  Het begon eigenlijk al de dag ervoor. Na een poepdag volgt een poepnacht en dat vergt enorm veel van het baasje want wij hebben geen tuin maar moeten naar buiten. Eerst de lift nog zien te halen maar gelukkig is dat nog goed gegaan.

We denken dat Puck een beetje last van stress had. Ze ziet ook zoveel en al die mensen die we tegenkomen die willen haar allemaal aaien en knuffelen. Even 5 minuutjes naar buiten voor een plas zit er niet in want als het snuitje van Puck op straat is verschenen komen de fans al aanlopen. Ik kan bijna kaartjes gaan verkopen. De twee vriendinnetjes van Puck zeiden gisteren tegen Frits toen ze hem tegenkwamen, "dat is Puck. Mag ik haar aaien mijnheer want ik heb haar al 3 keer mogen aaien." Ach dan smelt je toch bij zo'n lieve zesjarige.

Gisterenmiddag dacht ik even een rustig uitlaat momentje voor Puck te hebben toen Milo, de mopshond al kwam aanrennen.
Milo is een vierjarige mopshond en op het moment even groot als Puck. Het baasje van Milo is een student. Een lieve en aardige jongeman. Ik heb hem al vaker zien lopen. Milo loopt altijd los en doet geen vlieg kwaad. Zijn baasje spreekt een taal die ik niet kan thuisbrengen maar in het Duits kunnen we wel babbelen.

De naam Milo betekent "mopshond" vertelde de jongeman me en natuurlijk volgt dan hier de vraag op wat Puck betekent. Het viel me op dat moment niet direct in. Ik heb het zelfs hier op deze website staan wat de naam Puck betekent. Het kwam vast door de vermoeidheid die me parten speelde en ik moest ook nog tegelijkertijd opletten of Puck niet weer blaadjes of takjes aan eten was.

Ze rolden met hun tweetjes over het grasveld en kregen er niet genoeg van. Het is toch zo mooi om te zien hoe de dames zich vermaken. Prachtig!!

Onder het spelen door kreeg Puck haar eerste seksuele voorlichting. Tien weken oud en dan rol je er zo maar in 😉. Onder het rollen door vergat Milo even dat ze een teefje is en Puck dus ook want dat had Milo al allemaal onderzocht en Puck .............. die vond het wel leuk want als Milo wilde snuffelen ging ze al meteen op haar rug liggen totdat Milo meer wilde dan snuffelen en bovenop Puck wilde gaan zitten maar dat ging Puck toch wat te ver en rende er vandoor.

Ik moest er wel om lachen toen het baasje van Milo zei, "Milo, Ich wusste etwas nicht." 
Uiteindelijk kon ik Milo afleiden met een brokje

Die Puck toch. Tien weken al een loverboy hebben of liever gezegd een lovergirl.

Vandaag houden we Puck een beetje rustig en het gaat tot nu toe goed wat de poeperij betreft. Hopelijk blijft dat zo en kunnen we de komende nacht wat beter slapen.

Puck haalt haar slaap vandaag wel weer in 😇



Geen opmerkingen:

Een reactie posten