dinsdag 10 oktober 2023

De mandarijn

Zoals zo vaak als de baasjes gaan eten komt Puck netjes naast onze stoel zitten. Het enige dat er veranderd is bij welke stoel. Die van de baas of die van het vrouwtje. Ze houdt ons dan ook nauwlettend in de gaten.

Vandaag hadden wij een mandarijntje en Puck kreeg dan ook een partje van het vrouwtje.

Dat was iets vreemds. "Wat moet je daar nu mee," zal Puck gedacht hebben want ze wist niet goed wat ze er mee moest.

"Ik zal het eens in de lucht gooien wie weet gaat het vreemde ding wel rollen net als mijn balletjes, " Helaas rolde het partje mandarijn niet.

"In het partje bijten valt ook tegen want lekker vind ik het niet. Eigenlijk kan er niks mee. Ik laat het liggen en ga de stoelen weer in de gaten houden want er ligt meer op die bordjes en loop ik die lekkernijen mis."

Puck ging dus de stoelen weer in de gaten houden en pikte hier en daar een graantje mee totdat de bordjes leeg waren en de baas nog maar één dingetje op zijn bord had liggen. Een partje mandarijn 😂 Toen de baas het haar gaf wilde Puck het nog wel eens proberen.
Hopsa de lucht in met dat ding maar nog altijd geen gerol zoals de bal dat doet. Dan eens er rustig bij gaan liggen en een likje geven. Geen succes!


Nee mandarijn vindt onze Puck niet lekker.

De baas heeft het partje maar opgeruimd. Wie weet over een tijdje weer eens 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten