woensdag 11 oktober 2023

Teken

Vanavond kwam ik thuis van mijn wandeling. Nou ja wandeling …….. eigenlijk had ik vooral gespeeld met mijn grote vriendin Sienna.  

Sienna is een Duitse herder en is anderhalf jaar oud en zoooo lief. Als we elkaar zien worden we helemaal blij en rollen we  over elkaar op het gras. De vrouwtjes hebben genoeg te vertellen. Samen met Sienna had ik een kuil gegraven. Het vrouwtje zei, o Puck wat zie je er uit. Je bent nu een bruine labrador ipv een zwarte.

Onze vrouwtjes wilden weer verder en toen ik mijn plasje had gedaan en mijn poepje kwam er een nieuw soort hondje in het vizier. 
Het vrouwtje zei me dat ik rustig moest zijn omdat het hondje nog een baby was. Daarom was dat beestje natuurlijk zo klein want het vrouwtje zei ook dat ik ook zo klein was geweest.
Het hondje was 9 weken oud en haar haartjes waren heel zacht. De baas vertelde dat het een Border Collie was. Ik weet niet wat dat is maar het zal wel iets leuks zijn want het vrouwtje was helemaal verliefd op het hondje. Ze aaide het hondje en mij ook.

Het vrouwtje wilde hier een foto plaatsen van het hondje maar het lukt haar weer niet 😅 O vrouwtje toch, leer je het dan nooit 💪

Na het babyhondje gingen we naar huis en toen we thuis kwamen riep het vrouwtje al meteen naar de baas, Puck heeft een teek aan haar linker oor. Wat dat nu weer is weet ik ook niet. Misschien een babyhondje aan mijn oor. Geen idee maar ik moest naar de baas. Die keek naar mijn oor en kriebelde eraan en toen had hij de teek gevangen.

Het was een klein beestje en geen baby hondje. Wat heb ik nu aan zo’ n klein beestje? Helemaal niks dan heb ik liever een babyhondje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten