dinsdag 18 april 2023

De bladblazer

Puck heeft op de vroege ochtend al veel nieuws gezien. Het begon bij haar eerste uitje met de baas. 

Een grasmaaier reed over het grasveld met het bijbehorende lawaai. Dat heeft Puck nog niet eerder gezien. Ze rent dan achter je benen en kijkt de kat uit de boom. Maar de baas liep door dus dat hoort er zeker bij en Puck loopt weer vrolijk mee.

Na de grasmaaier kwam de bladblazer en weer rende Puck achter de benen van Frits en ook deze keer ging het heel goed. Puck zal gedacht hebben dat mensen toch vreemde wezens zijn met al die lawaai dingen.

Frits en Puck kwamen weer thuis en het ontbijt stond al klaar. Als wij gaan eten krijgt Puck ook haar puppy brokjes. We willen niet dat ze komt schooien en tot nu toe gaat dat prima.

Ik zat nog aan mijn kop thee toen ze voor me kwam zitten en naar me bleef kijken. Ze moet wat, zeiden we al, maar wat.
"Moet Puck een plasje doen?" vroeg ik haar maar ze bleef zitten en keek me aan. Ik liep naar de kapstok waar haar riem hangt en Puck liep meteen mee.

Weer met haar naar buiten en ze liep vrolijk mee. Als ze geen plasje hoeft te doen namelijk dan wil mevrouw niet altijd graag mee en ja hoor toen we beneden kwamen ging ze meteen in het gras zitten en deed haar plasje.

Geweldig!!!!!! Vrouwtje vind jou maar een knappe Puck 👌
Weer kwamen we de bladblazer tegen maar nu hoefde Puck zich niet weer te verstoppen want dat had ze wel gezien bij de baas vanmorgen. Dat ding kan geen kwaad.

Weer binnen en wachten bij de lift had ik al gezien dat er een mevrouw aan kwam met een winkelwagen die nogal veel lawaai maakte dus ik nam een beetje afstand van de lift voor het komende lawaai. 
En daar kwam de winkelwagen de lift uit. Wat een schrik maar de mevrouw die de winkelwagen duwde ging meteen op de hurken zitten om Puck te aaien want o wat is dat een leuke puppy en Puck liet zich meteen knuffelen en rolde op haar rug van plezier.
Toen ze uit geknuffeld was heeft ze de winkelwagen die nu stil stond eens grondig geïnspecteerd.

Weer thuis gekomen heeft ze nog even met haar speeltjes gespeeld en nu licht ze helemaal uitgeteld te slapen. Ik geloof dat als je een bom naast haar zou laten afgaan ze gewoon zou door slapen 😉😊



Geen opmerkingen:

Een reactie posten