zondag 23 april 2023

Kennis maken met de camper

Vanmiddag mocht Puck mee in de auto. Hopelijk gaat dat beter dan gisteren en inderdaad met een speeltje in de buurt ging het super goed. Zelfs zo goed dat Puck in slaap viel.

De auto stopte en Puck werd heel zachtjes wakker gemaakt en toen stond ze zomaar tegenover de camper.

Het baasje deed de deur van het slot en tilde Puck in de camper. Wat is dit dan weer❓

Na even rond gesnuffeld te hebben mocht Puck eens op het rendieren vacht zitten en dat beviel haar uitstekend.
Ik denk dat ik mijn plekje kwijt ben naast de baas op mijn vachtje.



Puck ziet het wel zitten denken we en al helemaal toen ze hier ook een plumeau ontdekte.

Brokjes lagen hier ook al en een bakje met water.

Later hoorde Puck een hondje blaffen en dat hebben we ontdekt vindt ze niet leuk. Als ze blaffende of huilende honden hoort dan rent ze er als een speer vandoor.

We zijn even wat blijven zitten en Puck was zo ontspannen dat ze in slaap viel.

Vrijdag gaan we een weekendje op familiebezoek en dan gaan we rijden.
Ik ben benieuwd!!!!!!!


2 opmerkingen:

  1. Nou, het wordt allemaal mooi opgebouwd daar. Stap voor stap elke dag wat nieuws meemaken als jonge hond. Die Puck boft geweldig met zulke verstandige bazen, die dit proces goed begeleiden. Het is niet alleen grappig en leuk om mee te maken, maar ook een uitstekende investering voor straks. Jammer dat ik zo ontzettend ver van jullie vandaan woon, anders kwam ik de kleine een paar aaien brengen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wieneke, we hopen het goed te doen voor Puck. Ze maakt al zoveel nieuwe dingen mee in haar jonge leventje. Ze is ontzettend leergierig al heeft ze vandaag last van een soort koppigheidsfase geloof ik, hahaha. Jammer dat je niet in de buurt woont want het lijkt me best leuk om jou een keertje tegen te komen :))

      Verwijderen