dinsdag 11 april 2023

Puck gaat verhuizen

Vandaag is het dan zover. Puck gaat verhuizen naar Maastricht.

We gaan ons kleine dropje vandaag halen en wat zijn we blij.
De rit van 90 km doorstaat Puck heel goed 












Ze kijkt heel slim uit haar oogjes onderweg en is overal geïnteresseerd in.
Ik lijk wel een trotse moeder die het knapste kind van de straat heeft 😆 
Puck eet goed haar bakje met brokken leeg en ze drinkt ook genoeg water. Dat gaat op de eerste dag heel goed.

Ze doet alles wat een puppy moet doen. Eten, slapen, poepen, plassen en spelen. Ze is voorbeeldig.


Buiten aan het riempje lopen vindt ze nog wat moeilijk maar dat gaat steeds beter.

Nadat ze buiten de boel verkend heeft slaapt ze als een blok. Er gaat heel wat door dat hondenhoofdje.



4 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n eigen dagboek. Ik ga me hierop abonneren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wieneke ik ga het eens opzoeken wat ik niet goed heb.

      Verwijderen
  2. Wieneke4/12/2023

    Dat abonneren via de knop gaat dus niet. Ik zie alleen maar een heleboel codes.

    BeantwoordenVerwijderen