donderdag 11 mei 2023

Gevulde Kong

Als wel van één stukje speelgoed van Puck plezier hebben dan is het wel het speelgoed van Kong. Ik wil geen reclame maken en ik kende het merk niet eens totdat er me iemand attent op maakten en Puck een speeltje meenam van Kong.

Nu heb ik dit gekocht en is speciaal voor een puppy. Je kunt het rubberen ding vullen met een soort pasta die er ook te vinden zijn van Kong en om het eens uit te proberen kocht ik er zo'n bus maar bij.

Voor de puppy's koop je een roze of licht blauwe want deze zijn zachter en goed om in te bijten met de melk tandjes.

Je kunt ze in de diepvries leggen zodat ze heerlijk koud zijn en dat doet de melk tandjes goed.
Je legt ze dus in de diepvries met of zonder vulling. Ik deed dat nu zonder vulling maar in een warme zomer is het vast heerlijk om de Kong bijvoorbeeld met yoghurt of fruit te vullen en dan de diepvries in.

Het lijkt dan veel op een ijsje.

Voor Puck heb ik er al puppy pasta in gedaan wat een groot succes was en ook pindakaas vindt ze een lekkernij.
Zo hoef ik Puck niet steeds een kauwbotje te geven dat ze of helemaal opeet of grotendeels laat liggen.

Dit is echt een succes voor onze Puck.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten