vrijdag 2 juni 2023

Ik ben nog niet jarig

Vandaag ben ik me toch een portie verwend. Ik leek wel jarig maar ik was het niet. 

Mijn baasjes kregen vanmorgen bezoek van twee hele vriendelijke mensen en die vonden mij heel lief en die hebben me toch verwend.

Ze hadden een groot cadeau bij zich en raad eens ........... dat was helemaal voor mij. Het waren een heleboel snoepjes en koekjes voor mij die ik mee mag nemen als ik op vakantie ga en ook nog een hele mooie bal waar ik mee mag spelen met mijn baasjes en een heel leuk matje waar mijn drinkbak op mag staan.






Ik vind ze wel heel lief hoor. Ze hebben me ook weer heerlijk gekriebeld op mijn buik en geaaid. 




Later ging ik nog eens met de bazin wandelen en toen zag ik mijn twee vriendinnetjes die in het speeltuintje aan het spelen waren. Ze riepen mijn naam al "daar is Puck!" dus ik ging meteen al in het gras liggen rollen want ook de vriendinnetjes aaien graag mijn buikje.
Ze vonden wel dat ik grote neus en oren had gekregen. Tja ik groei natuurlijk gewoon door.

Een meisje was een beetje verdrietig want haar katje was doodgereden. "De auto had niet goed opgelet." vertelde ze.
Ik moet maar goed opletten voor die auto's want die dingen zijn gevaarlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten