donderdag 1 juni 2023

Terug naar huis

Mijn baasjes waren vandaag weer heel tevreden over me tenminste ze zeiden maar steeds dat ik zo braaf was. Ik deed toch niets bijzonders hoor.
Vanmorgen gingen we weer op reis maar nu naar huis. 

Mijn nieuwe zachte blauwe matje die mijn bazin voor me kocht ligt tussen de twee cabinestoelen in en daar kan ik heerlijk liggen pitten en alles in de gaten houden.

Voor de afwisseling ga ik ook wel eens op de bank liggen maar daar kom ik niet zo goed op en moet het vrouwtje me een kontje geven.


Onderweg wordt er ook wel eens gestopt want dan wordt mij verwacht dat ik een plasje doe.


Na veel gesnuffel kwam er dan eindelijk een plasje en zei het vrouwtje weer dat ik zo braaf was en een grote meid. Zo snel kun je iemand blij maken 😉

Mijn etensbak kwam te voorschijn en ik kreeg mijn dagelijkse brokken, mmmmmm jammie.


Toen nog even bij de baas op schoot en daarna reden we weer verder naar huis.


Toen ik weer ons appartement in stapte zag ik meteen weer wat de bazen bedoelde met huis want hier was ik al eerder geweest.

Ik kreeg een lekkere kauwstok want ze wilden vast even van me af zijn. Ze moesten opruimen of zoiets zeiden ze.
Het maakt mij allemaal niet uit wat ze wilden maar die kauwstok was heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten