woensdag 31 mei 2023

Water in het dorp

 Het was warm vandaag en ik was blij dat mijn baasjes me meenamen voor een fris bad.

Eerst mocht ik samen met de kinderen rennen over het plein waar steeds weer een straal water uit de grond kwam. Dat was leuk.


En dat was nog niet alles want daarna namen ze mee naar een fontein waar ook weer overal water was. Ik wilde er in bijten maar dat ging niet hoe goed ik ook mijn best deed.
Er kwam water van boven en opzij. Er kwam nog een hondje maar die durfde niet zo goed het was ook geen lab zoals ikke 💪😅 maar een buldogje.




Na het spelen in het water gingen we weer naar de camper waar ik een flinke bak water heb gedronken.


Mijn baasje s gingen buiten zitten maar ik ging lekker binnen liggen want daar was het heerlijk koel.

2 opmerkingen:

  1. Jaaaa, als echte lab heb je nogal uh.... veel met water. Je groeit goed, Puck. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat dacht je Wieneke, mijn baasjes wilden een lab nou dan krijgen ze een echte water-lab hahaha

      Verwijderen