zondag 18 juni 2023

Ik en mijn schaap ;)

 Vandaag had ik me een beetje verstopt, hihihi. Het vrouwtje was me aan het zoeken vanmorgen. Ik hoorde haar wel roepen maar ik dacht, "ik kom lekker niet. Ik blijf heel stilletjes liggen, hihi." 

En toen keek ze onder het witte huis op wielen en zag ze mij liggen.


"O Puck toch," zei het vrouwtje "ik dacht dat ik een zwarte hond had maar nu heb ik een grijze hond die helemaal onder het stof zit. Ik kan je bijna wel gaan uitkloppen."  Waarom wil het vrouwtje me dan uitkloppen? 
Het is toch heerlijk om door het door het stof te rollen.

Later werd ik toch wel weer erg verwend door mijn baasjes. Kijk maar eens wat ik kreeg.


Dit heerlijke kleedje lag eerst op de baas zijn stoel maar die heeft nu een ander en mag ik op dit kleedje liggen. Ik kan er helemaal met mijn neus in kruipen, lekker joh.
Het vrouwtje zegt dat ik wel een prinsesje lijk op mijn vachtje.

Nou ik weet wel dat ik vannacht heerlijk ga slapen op mijn schaapje 😴😴

Geen opmerkingen:

Een reactie posten