zondag 23 juli 2023

Oppasser

Vandaag heb ik moeten oppassen. Jaaaa dat kan ik heel goed!!!!!

Mijn baasjes waren druk bezig geweest met van alles wat ik niet begrijp. Ze noemen het opruimen. Maar wat ik niet begrijp is waarom ze dat toch steeds doen. Ze maken zelf rommel 😁 Maar ach, ik laat hun maar dan heb ik weer even rust 😌

Daarna gingen we wandelen en toen kwam het voornaamste. De baas haalde iets te voorschijn waar hij een vuur in ging maken en toen legde hij er allemaal kippenpoten op en ik ................. ik moest goed oppassen dat er niemand aan die kippenpoten kwam.


Ik kon dat met mijn ogen dicht want zo veel mensen waren er niet die die kippenpoten zouden kunnen pakken maar als iemand me vraagt om op te passen dan doe ik dat. Zoveel verantwoordelijkheid gevoel heb ik nu eenmaal.

 

2 opmerkingen:

  1. Anoniem7/24/2023

    De bis good bezig gewees Puck, zelf neet aon die kippepuutsjes gewees, knap huur, want dat zal toch heerlek geroke höbbe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Den deksel zaot drop en noe höb iech mote wachte tot mien baasjes miech get gaove. Gelökkig vergete ze miech noets ;))

      Verwijderen