woensdag 2 augustus 2023

Groot en sterk

 
Gisteren was ik heel lief geweest zeiden mijn baasjes.

Eerst waren we gaan wandelen in het kleine bos en daarna gingen mijn baasjes bij het kampvuur zitten met nog andere mensen.
Omdat de mensen bij het kampvuur gingen zitten moesten alle hondjes op de huizen op wielen passen.

Ik kreeg een heerlijk kauwbotje van het vrouwtje. De deur van ons huis op wielen bleef open zodat ik boeven meteen kon zien aankomen en ik de baas en het vrouwtje kon horen praten.

Ik ging op de stoel van het vrouwtje liggen, lekker op mijn dekentje en als ik ging zitten dan kon ik mijn baasjes zien maar dat deed ik niet. Ik ging liggen met mijn oogjes dicht en mijn kauwbotje bij mijn neus zodat niemand mijn botje kon pakken.

De andere hondjes, de grote hondjes blaften wel eens en het kleine hondje wilde niet alleen binnen blijven om op te passen maar ik wel.
Mijn baasjes zeiden dat ik het het beste had gedaan van alle hondjes. Ik was zo lief geweest en al een grote hond. Als we weer thuis zijn in ons stenen huis dan mag ik ook oppassen als de baasjes eens weg moeten. 

Dat kan ik best hoor. Ik ben ook al groot en sterk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten