vrijdag 28 april 2023

De eerste camper trip van Puck

Vanmorgen lag Puck nog nietsvermoedend op de bank te slapen.

We wilden ons zoveel mogelijk aan haar ritme aanpassen.

Tegen 10 uur konden we vertrekken richting de camper na eerst nog even na haar dutje een plas te hebben gedaan.
In de camper wordt eerst een plakje voor alles gezocht en dan wordt er gestart. 

Puck mag op de zitbank aan de veiligheidsriem en ik ga naast haar zitten.

Ze vindt al snel haar plekje bij het raam.
Het duurt niet lang of ze valt in diepe slaap en ik ga op mijn eigen plek voorin zitten. Puck vindt alles best en als ze een oogje open doet om te gaan verliggen en ze ziet mij in de cabine op mijn stoel zitten dan is dat best.
Twee keer stoppen we want Puck moet nodig een plas doen. Ze geeft dat aan door bij de deur te gaan zitten.
Op de camperplaats aangekomen geniet ze van het hoge gras en huppelt als een konijntje rond.
Dat is genieten 😍


Even knuffelen met de baas. Wat een dotje is het toch ......... Niet alleen Puck maar ook haar baasje 😇😀


Even heerlijk spelen en op verkenning.
Dan komen de kleinkinderen met een cadeautje voor Puck en Puck is meteen helemaal verliefd. Ik denk sterk dat het wederzijds is en heeft ze de hartjes gestolen van onze stoere binken.

Zo lief ❤



Met het vosje van haar nieuwe vriendjes vermaakt Puck zich opperbest.

Volgens mij is het liefde op het eerste gezicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten