vrijdag 14 april 2023

Een drukke dag voor een pup

Puck kreeg gisteren weer een boel nieuwe ervaringen.

In de namiddag liep ik eens naar een ander grasveldje met Puck en daar rook ze weer een heleboel nieuwe geurtjes. Er kwam ook verkeer langs. De fietsende mensen die langs kwamen ging ze op haar gemak bekijken door even te gaan zitten maar toen er twee lawaai makende scooters langs vlogen schrok ze wel even. Ik zie dan vanuit een ooghoek dat ze naar mij kijkt om te zien hoe ik op die scooters reageer. Als ik dan gewoon verder loop dan vertrouwt ze het ook wel.

Sirenes van ziekenauto's komen vaker op een dag bij ons langs en daar kijkt ze niet meer van op.

Toen ging de telefoon en werd er beeld gebeld met onze twee kleinzoons. Eentje van 6 en een van 9. Die twee stoere binken wilden Puck wel eens zien. Ach die snoetjes dan van de twee jongens, zo vertederend bijna aandoenlijk ❤

Puck begreep er niks van. Ze hoorde haar naam, zag beweging op de telefoon maar achter de telefoon was niks te zien.

Toen kwam de post met een pakje voor Puck en ze mocht het zelf dragen over de galerij. Het was vacuĆ¼m verpakt dus het was maar een klein pakje.

En wat heel voornaam was, het ritselde een beetje dus Puck sleepte haar buit mee naar binnen.

Het was haar slaapmaatje.

Komisch hoor maar het wordt verkocht en ik vond het het proberen wel waard.

In de buik van de hond zit nl. een hartje dat je aan of uit kunt zetten. Het bootst de hartslag na van haar moeder tenminste dat is de bedoeling.

Ze vindt de hond wel leuk maar toen ik het hartje eens aanzette hoorde ze het. Ze ging zoeken waar het vandaan kwam maar het effect dat ik in gedachte had kwam er niet echt uit.


Na al die nieuwe dingen van de dag was ze wel heel moe geworden. Ze gaapte en gaapte.

Maar eenmaal in haar bedje was ze weer helemaal wakker.

Vannacht heeft ze zich wel 3 keer gemeld en wij maar weer het bed uit.

Vandaag houden we het maar een beetje rustig voor haar en mag ze lui zijn op haar uitjes na als ze een plasje moet doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten