donderdag 13 april 2023

Indrukken op doen.

Puck doet het geweldig.

Gisteren mocht ze mee naar de dierenwinkel en op daar heen had ze weer veel bekijks. Er waren 2 mannen aan het werk toen ze zeiden, "ach mevrouw wat heeft u een leuk hondje. Is dat een labrador?" Ze hadden het helemaal goed geraden. "en hoe heet?" 
"Puck," antwoordde ik. "Oooo Puck wat een leuke naam. Puck kom eens!" Terwijl de twee mannen plezierig aan de praat waren ging Puck voor mijn voeten een poepje maken. "O mevrouw, Puck heeft gepoept." riepen ze. Daar stond ik met Puck die zich met haar riem om mijn benen had gedraaid, een hoopje poep en twee lachende mannen.

Ik lachte maar vrolijk mee. Gaf de mannen antwoord, probeerde tegelijkertijd de riem weer te ontmantelen, pakte mijn poepzakje en ruimde de boel op. Ik begin het aardig te leren 😀

Na het uitstapje naar de dierenwinkel lag Puck binnen 1 minuut uitgeteld te slapen. Het was ook een hele ervaring voor haar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten