dinsdag 9 mei 2023

Puck en de baas

Puck is nu 3 maanden en vrijdag krijgt ze weer haar prikjes bij de dierenarts. We zien goed dat ze gegroeid is en ik denk dat de weegschaal wel zo'n 3 kilo meer zal aangeven. Ze wil nog graag op schoot zitten maar dat wordt steeds moeilijker. Liggen op schoot kan niet meer wel nog zitten en ze wil nog zo graag op schoot dus heb ik op de bank een dikken liggen waar ze op mag.

Als wij er dan ook zitten kan ze nog even heerlijk half op schoot liggen.

Ook merk ik nu goed dat de band die we met Puck hebben steeds hechter wordt. We begrijpen elkaar steeds beter.

De baas is ziekjes en dat merkt Puck heel goed. Wil ze mij nog al eens speels bijten dan doet ze dat bij haar baas niet. Als ik met Puck thuis kom van een wandeling dan is het eerste wat ze doet als ze binnen komt naar de woonkamer rennen en boven op de baas springen die  ziekjes op de bank ligt. Ze begint dan zijn hele gezicht af te likken en bijt maar zelden.
Daaraan zie je dat ze een band heeft opgebouwd met hem. Nu moet ik wel eerlijk zijn maar de baas heeft verborgen zakken waar altijd wel een brokje in te vinden is 😋

En zit de baas aan tafel dan gaat ze heel lief bij of op  zijn voeten liggen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten