vrijdag 23 juni 2023

Alles doen wat niet mag, dat is pas leuk.

Vandaag moest ik weer mee.  Het baasje deed net of het iets bijzonders was maar ik vond er geen ruk aan. De baas zei, "Puck, niet veel hondjes van jouw leeftijd komen op de Noordkaap. Wij gaan er vandaag een kijkje nemen."

Ik moest weer eens netjes lopen aan de lijn zei het vrouwtje maar ik heb daar niet altijd zo'n zin in. Het is veel leuker om eens hard te trekken aan die riem maar dat mag ik niet en ik doe het lekker toch. Baasje werd heel boos op me toen ik het vrouwtje bijna om trok toen ze trappen op moest lopen maar ik moest het gewoon even proberen of me dat zou lukken.
Het lukte me dus niet, ik kreeg alleen flink op m'n donder. Ik kon het niet nalaten om toch nog even in de broekspijpen van het vrouwtje te bijten, hahaha dat is leuk maar vrouwtje speelt vals en als ik ga bijten dan blijft ze stil staan en dan is er niks meer aan.

Ik werd er wel moe van om netjes te moeten lopen. Ik moet dan hele tijd nadenken, "Puck, netjes lopen of Puck je mag niet trekken." Ik moet dan heel goed opletten want soms krijg ik een brokje van het vrouwtje als ik netjes naast haar loop.

Toen we weer bij ons witte huis op wielen kwamen ben ik na mijn brokjes heerlijk gaan slapen en droomde ik van heerlijke grote, dikke kluiven, mmmmmm en trok ik net zo hard ik wilde aan de riem en liet alle grote mensen vallen door om hun heen te lopen en hun benen te vangen met mijn lange lijn. 

Maar tja, dromen zijn bedrog. Jammer toch.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten