maandag 5 juni 2023

Bofkont

 Vandaag ben ik extra verwend door de bazin.

Het begon vanmorgen al. Het was wel wat aan de late kant want de bazen hadden het weer druk fffffff ze moesten kleren inpakken om mee te nemen op vakantie. Neem eens een voorbeeld aan mij bazen. Ik heb dat probleem niet. Ik heb altijd mijn zwarte pels aan en dat zit perfect maar tja ze vinden het zeker leuk om bezig te zijn met kleren.

Nadat dit voorbij was nam het vrouwtje mij mee en yes hoor we gingen weer naar het losloop gebied.

Eenmaal door het hek mocht ik weer los. Er waren geen vriendjes van me hier misschien waren ze wel in de poel?
Ik wist de weg er heen nog heel goed te en dus .......... De poel was er nog maar geen vriendjes nou dan ga ik wel lekker zelf even badderen.


Wat is dit heerlijk joh. Lekker rennen door het water en het mocht voor de bazin dus even lekker uit mijn dak gaan. Wat een luxe om een hele poel voor mij alleen te hebben.

Na het zwemmen mocht ik nog rennen door het gras en achter een paar duiven aan maar altijd als ik dan bijna bij hun ben en met hun wil gaan spelen vliegen ze weg. Stomme beesten ze hebben zeker geen zin om met mij te spelen.


Als we weer thuis komen dan verwend het vrouwtje mij alweer. Ze gaat naar de badkamer en roept me en dan zie ik dat er water in het grote witte bad loopt. Hiep hoi, ik mag er weer in en dat is bijna net zo leuk als de poel in het losloop gebied.


Het bad is leuk maar dan heeft het vrouwtje iets uit een fles en dat doet ze op mijn zwart pelsje. Ze zegt dat ik zo vies ben en hoognodig gewassen moet worden. Nou dat vind ik helemaal niet hoor en dus spring maar uit het bad.
Zo nu is de badkamer tenminste ook lekker nat en voel ik me helemaal thuis.

Nadat het vrouwtje me heeft drooggewreven ben ik wel aan rust toe en ga op de balkon in de stoel van het vrouwtje in het zonnetje liggen. Die stoel heeft ze toch nog niet nodig want ze is alweer druk bezig en weer met die kleren geloof ik. Nu moet weer alles in de wasmachine geloof ik.

Nou de groeten hoor. Ik ga even lekker van mijn stoel genieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten