woensdag 7 juni 2023

Mijn koffertje is gepakt.

Mijn koffertje is gepakt. Nou ja koffertje ...... ik heb een grote doos waar al mijn snoepjes in zitten opgeborgen en die ligt net als mijn brokken al in de camper. Alleen mijn mandje en mijn speelgoed moet nog mee.

Dat zit wel goed allemaal. Ik moest wel weer in de auto om mijn koffertje naar de camper te brengen en dat vind ik niet zo leuk. 
Ik ben maar opgehouden met hijgen en piepen want de bazin vindt dat niet leuk en nu zit ze bij mij op de achterbank en mag ik op schoot zitten zodat ik naar buiten kan kijken. Eigenlijk is daar ook niet zoveel aan en ga ik nog net zo lief op de grond liggen.
Dat vind ik veel fijner.

Ik weet nu een beetje wat er allemaal gebeurt als ik in de auto zit al moet het vrouwtje mij nog steeds dragen om in de auto te komen. Ik kan er wel al alleen uit.

Morgen moet ik nog één keer en dan mag ik weer in de camper zegt mijn baas en dat vind ik wel leuk.

Ik vind het wel spannend allemaal. Het gaat vast weer leuk worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten