vrijdag 9 juni 2023

Spelen en zwemmen

Ik kan jullie wel vertellen dat vakantie fijn is. Tjonge, jonge iedere dag heb ik wel nieuwe vriendjes. Vandaag heb ik gezwommen met Mikey de labradoodle. Mikey is 2 jaar en speelt net zo graag als ik. Er waren ook een heleboel visjes in het water en hele kleine kikkertjes.

Mikey is mijn buurvrouw en woont ook in een wit huis op wielen. Onze huizen staan nu aan het water en dat is dollen met ons tweetjes.
Je kunt ook heerlijke kuilen graven hier in het zand. 
Nou, ik verveel me niks hoor.



Vanmorgen kwamen we Franse hondjes tegen, die waren ook wel lief maar het Duitse hondje was niet lief want die wilde mij bijten.

Gisteren stonden we in een bos ook bij water maar daar mocht ik niet in voor mijn baasjes. Ik heb er wel veel gewandeld en ik was zo moe dat ik al heel vroeg in slaap viel en vanmorgen pas wakker werd. Mijn baasjes zeiden, "brave hond hoor wat ben jij al een grote meid" ach ja het zal wel. Ze waren wel blij.

Ik kreeg een heerlijke sushi stok onderweg die ik nog van tante José had gekregen voor de vakantie. Lekker zijn die, mmmmmm !!!!!!!

Maar nu ga ik weer spelen met Mikey hoor, doei  🐾

1 opmerking: