zondag 11 juni 2023

Mijn ochtendwandeling

Het vrouwtje ging vanmorgen met mij wandelen in het grote natuurgebied en dat was leuk.
Er lagen een heleboel stokken die ik zomaar mocht pakken en er vlogen kleine witte vlindertjes zo maar langs mijn gevoelige neus maar ik kon ze net niet pakken.

Toen gingen we even uitrusten op een bankje en namen we afscheid van Moosje maar Moosje vond mij niet zo lief en wilde niet met mij spelen.


Er was wel nog een aardige mevrouw uit Ierland die mijn buikje graag aaide en toen gingen we weer verder rijden.

We kwamen in een grote stad Jönköping en daar was een heel mooi park.
Ffffff wat een hondje als ik daar moe van dus ging het vrouwtje met me naar ons witte huis en heb ik eerst heel veel water gedronken en toen vielen mijn oogjes toe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten