dinsdag 20 juni 2023

O, o, o ........


Heeft het baasje dat niet mooi gemaakt op het strand?

Hij vindt mij en het vrouwtje wel lief denk ik. Vanmorgen zei het vrouwtje tegen het baasje dat ze graag haar wandelschoenen wilde hebben om op het strand te lopen zonder zand in haar schoenen te krijgen.
Maar hoe het baasje ook zocht en zocht en zocht er waren geen wandelschoenen van het vrouwtje in ons witte huis op wielen.
Het vrouwtje werd er verdrietig van maar nu kan ze weer lachen want morgen komen ze bij een winkel waar ze nieuwe kan krijgen van die mensen en daarna gaan we weer naar een andere plek. Ik hoop dat daar ook weer een zandbak is want ik mag dan helemaal zonder riem lopen, zo groot ben ik al zegt het vrouwtje.  Dan kan ik ook lekker hard rennen en achter vliegende veertjes aan rennen en stokken zoeken. Die zandbak hier is zo leuk. Ik zou hier wel altijd willen blijven wonen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten