woensdag 21 juni 2023

De stok

Vandaag heb ik een slaap dag gehouden. Ik was moe, Vannacht heb ik de baas een paar keer uit bed moeten trommelen. Ik moest hoognodig en omdat ik niet op het toilet mag poepen en plassen moet ik naar buiten. Ze moeten het maar zelf weten. Mijn nachtrust was dus danig verstoort.

Vanmorgen mocht ik met het vrouwtje wandelen in een stad. Nou daar vind ik nu echt niks aan maar mensen schijnen dat leuk te vinden. Ik werd er echt doodmoe van en dus ging ik in staking. Geen nachtrust en dan ook nog in een stad wandelen ffffffff.
Toen het vrouwtje even niet keek greep ik mijn kans 😁

Er lag net een heerlijke dikke stok voor mijn neus. "Die pak ik," dacht ik.

"O Puck toch." zei het vrouwtje. "Je gaat toch niet dat hout opeten?" 

Ja vrouwtje wat dacht je dan, hahahaha. O die mensen toch die zien nu echt het nut niet van zo'n heerlijke stok.
En wat dan zo erg is? Het vrouwtje gaat opletten of ik van die stok eet en laat ik maar niet doen want ze pakt zeker en vast af.
Dus, Puck ...... rust kan je redden.

Maar na een tijdje was de lol er vanaf want het vrouwtje deed niet meer mee met het spelletje dus liet ik de stok maar liggen.

En toen we weer in het witte huis op wielen terug kwamen ban ik heerlijk gaan pitten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten