donderdag 15 juni 2023

Zomaar een dag uit het leven van een labrador

Tjonge, jonge, jonge wat ben ik weer verwend vandaag. Vanmorgen gingen we op visite en daar begon de verwennerij al. Eerst moest ik op de weegschaal en dat kan ik al heel goed want thuis moet ik dat ook wel eens. Ze zijn zeker bang dat ik de te dik word 😣


Ik denk dat ik te slank was want ik kreeg wel heel veel brokjes van die mijnheer, lekker joh.
En net toen het leuk begon te worden moesten we weer weg en mocht ik weer in het witte huis op wielen.


We reden maar en reden maar tot we weer ergens gingen stoppen en ik naar buiten mocht. Ik weet wel wanneer ik weer naar buiten mag. Dan duwt het vrouwtje op een knopje en hoor ik een geluid en als het geluid stopt dan doet ze deur open. Het vrouwtje zegt dan dat ze het trapje moet laten uitschuiven zodat ik het trapje af kan.

Vandaag mocht ik onder de caravan kruipen en daar was het leuk. Ik heb een hele diepe huis gegraven onder de camper waar ik heerlijk met mijn kop in kon liggen.


Het vrouwtje zei dat ik vies was en dat was helemaal niet waar want voor ik ging graven had ik nog even in het water gespeeld dus het vrouwtje moet niet overdrijven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten