woensdag 14 juni 2023

Ze noemen het Water-meloen

Mijn baasjes noemen het water-meloen maar volgens mij heeft het niets met water te maken. Het vrouwtje werd in ene keer heel enthousiast vanmiddag en riep, "hier hebben ze watermeloen voor Puck!" Ik was me al blij aan het maken want het was warm in ons witte huis op wielen.

Het vrouwtje ging een winkel in en toen ze klaar was met de boodschappen waar o.a. ook heerlijke kluifjes voor mij bij waren want ik had ze wel geroken hoor maar het vrouwtje zei tegen het baasje dat hij met mij bij de picnic tafel moest gaan zitten en dan zou zij de watermeloen meenemen.

Ik me meteen gaan voorbereiden op wat komen ging. Badpakje hoef ik niet aan want ik heb mijn bontje aan.
En daar kwam het vrouwtje met een bord maar waar was nu die watermeloen?????

Mijn baasjes legden iets voor me neer en zeiden, "lekker Puck, water-meloen." Maar ik zag geen water alleen iets roods.


Het was de bedoeling dat ik dat moest opeten. Nu eet ik super graag zoals jullie weten maar dit was echt niet te eten hoor en waar was dat water nu gebleven?
Mijn baasjes hadden ook water-meloen en zeiden dat het heerlijk was. Nou mijn watermeloen mochten ze hebben. Er zat nu wel wat zand op maar iemand die daar op let is een kniesoor.

Dit water hoef ik niet meer hoor. Ik heb liever water waar ik in kan rennen of met mijn pootjes in kan trappelen.

Een volgende keer zal ik eerst goed opletten wat voor water ze me geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten