dinsdag 13 juni 2023

Het is warm ...........

Wat zijn mensen toch een gekke wezens. Moesten we heel lang in het witte huis op wielen zitten om bij een zwemvijver te komen en toen mocht ik er niet in ❓

Het baasje zei, "dat is niet erg hoor Puck want ik weet nog iets veel leukers voor je." We moesten door het bos lopen en langs gevaarlijke paadjes lopen. Ik moest steeds opletten of het vrouwtje wel achter ons kwam maar het baasje zei dat het vrouwtje best goed kon klimmen.

En toen ......................... toen kwamen we allemaal stenen en water die zo maar uit de stenen kwam. Het baasje zei dat het een waterval heet en ik mocht er in het water.


Dat was pas lekker.

Later toen we weer bij het witte huis waren ging het vrouwtje nog voor mij een emmer water uit de zwemvijver halen en deed dat in de afwasteil en toen mocht ik daar in spelen. Dat was ook wel leuk en al helemaal toen het vrouwtje mij helemaal nat ging spetteren, hahaha.


En kijk eens wat het baasje vanmorgen voor me meenam uit de winkel ............


Een knorrend varkentje 😐

Ik moet erin bijten zeggen ze en dan knort hij. Dat vindt hij zeker leuk als ik hem bijt. Stom beest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten