donderdag 20 juli 2023

De boot

Vandaag moesten we weer door hele lange tunnels. Maar ik vind het nu niet meer eng. Het vrouwtje heeft gezegd dat er echt niets gebeurt en dat ik gewoon kan slapen en klopt. Vandaag ben ik gewoon gaan slapen en er gebeurde niets.


Toen moest ik daarna weer op een boot. In Noorwegen moet je heel veel op boten. Ik mocht weer meer naar het dek maar ik moest twee trappen op klimmen en daar houd ik niet zo van want het waren geen leuke trappen.

Op het dek was het fijn en zag ik het grote water weer.


Maar na een tijdje moesten weer naar ons huis op wielen en moest ik die twee enge trapen naar beneden maar dat wilde ik niet. Dat vond ik veel te eng. De baas wilde me al dragen maar het vrouwtje zei, "dat gaat niet gebeuren. Mensen met een rolstoel moeten hier ook naar boven. Ik ga een lift zoeken." 
Het duurde niet lang toen het vrouwtje riep dat we moesten komen en daar was een lift en nu hoefde ik tenminste niet die enge trappen af.

Wat heb ik toch een lieve baasjes, hè ❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten