vrijdag 21 juli 2023

Een Pucken-dag

Vandaag  mocht ik weer heerlijk spelen in het water. Dat is toch zo fijn.


Ik ging helemaal met mijn kop onder water maar toen was ik wel erg nat en de baas, "Puck we gaan maar even een stukje met je wandelen zodat je een beetje droger bent want zo kun je niet de camper in."

Toen zijn we heerlijk gaan wandelen en was nog een lieve mijnheer die niet zo goed kon lopen en die wilde mij aaien en het vrouwtje zei dat ik niet tegen de mijnheer mocht springen. Dat heb ik toen maar niet gedaan want die mijnheer kon wel heerlijk aaien over mijn rug.

Ik was weer bijna droog toen we weer in ons huis op wielen stapeten. Ik mocht de baas helpen want hij ging een film van mij maken en dan moet ik wel even kijken of ik er ook wel goed opsta, toch?


Daarna kreeg ik mijn brokjes en de baasjes gingen ook eten maar die eten geen brokjes. Die eten iets wat ik ook erg lekker vind en soms dan krijg ik wel een beetje van hun.

Lief hè.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten