woensdag 26 juli 2023

De Chihuahua

Vandaag heb ik een nieuw soort hond ontdekt. 

We hadden veel gereden met ons huis op wielen en als we veel rijden kan ik heerlijk veel slapen. Tussendoor ging het vrouwtje en de baas boodschappen doen en dan nemen ze me altijd iets lekkers mee. Dan zeggen ze dat ik zo braaf ben geweest en dat ik goed op ons huis heb gepast. 

Ik laat ze maar zo wijs want ik lig dan lekker te pitten maar oke ik werd wakker toen ze er weer aankwamen en nam een heerlijk varkens oortje in ontvangst.]
Tjonge wat zijn die lekker zeg en wat ruiken ze heerlijk, mmmmmm.

En toen waren we ergens en ging het vrouwtje met mij wandelen en daar kwam ik heel nieuw soort hondje tegen.
Het vrouwtje van dat andere hondje was een beetje bang voor mij omdat ik zo groot ben 😉 maar het vrouwtje zei meteen dat ik een hele lieve hond ben en dat de mevrouw met het kleine hondje niet bang hoefde te zijn. 

Ach ............ ik had net mijn brokken op dus wat kan zo'n klein hondje gebeuren? 😂😂😂

Maare nee hoor ik ga geen ander hondje plagen dat doet een labrador niet.



Het vrouwtje zei," kijk eens Puck wat een lief hondje dat is. Hij komt je kusjes geven." 
En ja hoor het hondje moest met zijn twee pootjes tegen me op staan om me een kusje te kunnen geven zo klein was dat beestje.

Ik heb nog nooit zo'n kleine hondjes gezien maar ze bestaan dus.
Vandaag weer wat geleerd!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten