donderdag 27 juli 2023

Wat een hemelse dag

Ik ben weer in mijn nopjes 😅😅😅

Wat een geweldige dag had ik weer. We gingen met ons huis op wielen bij een zandbak staan en daar kon ik heerlijke kuilen graven. De baas zei dat ik een zandneus had gekregen en dat ik voordat ik naar bed ga mijn neus moet wassen ffffffffffff. 
Wat een stom idee van de baas. Ik wil mijn neus niet wassen!!


Het graven moest ik na een tijdje weer onderbreken want de baas en het vrouwtje gingen eten en waar eten is daar moet ik bij zijn. Je weet maar nooit of er niet iets van het bord valt ............


Ik had wel een worstje gekregen van de Cobb en die was hardstikke lekker. Na een tijdje zei de baas, "Puck nu is alles op." Ja, ja dat kun je wel zeggen baas maar ik zie dat het vrouwtje nog aan het eten is dus ik blijf hier gewoon zitten tot het echt allemaal op is en dan zal ik naar mijn eigen bakje gaan om mijn brokken op te eten.

Zo doe ik het altijd en ook nu, punt uit!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten