zaterdag 29 juli 2023

De wandeling

Vanmorgen gingen we wandelen en niet zomaar wandelen maar de baasjes gingen heel ver wandelen. Zover had ik nog nooit gewandeld maar het was fijn, cool hoor!!

De baas had een flesje in de rugzak met water voor mij en vrouwtje had lekkere snoepjes in haar zak. Onderweg gingen we op een muurtje zitten en het vrouwtje zei, " Puck we gaan hier even uitrusten. De baas gaat even in het kerkje kijken. Weet je wat wij gaan doen? We gaan een foto maken van ons tweetjes en dan sturen we die naar de baas. Dat wordt lachen." 
Ik moest naast het vrouwtje op de muur gaan zitten en dan riep ze mijn naam want dan moest ik kijken. Ja, uuhhhhh, hallo wat een flauwekul.


Het vrouwtje riep me maar ik keek niet.

Het vrouwtje riep me weer en ik dacht, ach ze is ook zo lief. Ik geef haar even een lik.











Vrouwtje was blij, baas was blij en ik had verder een vrije dag ❤
Pootje, 🐾🐾

Geen opmerkingen:

Een reactie posten