dinsdag 4 juli 2023

Meeuwen

Het vrouwtje heeft in Noorwegen een hele lange lijn voor me gekocht en vandaag ging ze met me wandelen aan de lange lijn en dat was leuk.

We gingen naar het strand en ikke met mijn lange lijn en toen kwamen we op het strand en raad eens wie er ook was?????? Nou ............. de meeuwen.

Ze gingen weer naar me schreeuwen maar ze wisten lekker niet dat ik nu heel ver kan rennen en bijna had ik er eentje te pakken. Er was zelfs een meeuw die ging op de zee zitten schreeuwen en ik er naar toe hoor. Ik ben niet bang voor de zee en ik rende er in. De meeuw schrok hier zo van dat hij snel de lucht in vloog.

Zo stomme meeuw nu weet je dat je niet meer tegen me hoeft te schreeuwen want ik pak je gewoon hoor. Ik heb nu een hele lange lijn ................



Geen opmerkingen:

Een reactie posten