woensdag 5 juli 2023

Mijn schaap.

Tja mijn mand staat onder de tafel in ons huis op wielen en ik slaap er graag maar ik maak er een rotzooitje van zegt het vrouwtje. Ik kruip vaker onder mijn mand en gooi hem dan helemaal op de kop. Ik haal mijn kussen er uit en mijn dekentje en gooi alles de lucht in. Heerlijk is dat om alles eens heerlijk op een bergje te gooien.

Het vrouwtje moet iedere dag mijn mand weer in orde brengen zegt ze. Nu zijn de regels aangepast.


Mijn mand is verdwenen, foetsie en er voor in de plaats ligt er nu mijn schaap. Mijn kussen uit de mand ligt onder mijn schaap en mijn hond en konijn mogen ook op mijn schaap slapen. gezellig is dat en lekker warm.

Ik vind het wel fijn en lig er nu nog liever dan toen mijn mand er stond.

Als je me vannacht niet hoort dan weet je dat ik heerlijk lig te pitten op mijn schaap met mijn knuffels ❤

2 opmerkingen:

  1. Anoniem7/05/2023

    Hahaha, de labrador van mijn broer is ook gek op haar schapen. Maar het allerfijnste vindt ze toch “haar eigen” stoel voor het raam. Ga er maar niet in zitten, ze kliert je net zo lang dat je vanzelf een andere plek zoekt.
    Het leukste is als ze bij mijn ouders is. Die hebben net zoals bij haar thuis ook een stoel voor het raam staan. Ze loopt eerst diverse malen quasi nonchalant langs de stoel en dan stapt ze er heel rustig in. Ze weet nl dat ze niet op de stoelen of banken bij mijn ouders mag. 🤫🤫🐕

    BeantwoordenVerwijderen