donderdag 6 juli 2023

Lekker slapen

Heel toevallig gaf iemand een reactie over een stoel en laat ik nu net vandaag een stoel ontdekt hebben in ons huis op wielen en ook nog bij een raam.

Zou dat iets typisch labradors zijn???
Geen idee maar ik vind het een heerlijk plekje.

Het vrouwtje maakt tegen de avond een wandeling met me en dan zegt ze tegen het baasje, "ik laat Puck even uit hรจ. Ik ga even moe maken."  

Ja, ja, ik hoor het wel want aan mijn oortjes mankeert niets. 

Maare wij gingen dus lekker wandelen, het vrouwtje en ik en we liepen heerlijk langs het water waar altijd van de heerlijke schelpjes van mosselen en zee-egels liggen en daar kauw ik zo graag op maar het mag niet van mijn baasjes. Dan roepen ze, "los!" nou en dat doe ik dan maar maar niet van harte hoor alleen omdat het moet. 

Maar als ik de schelp dan laat vallen zeggen ze dat ik braaf ben en dan krijg ik een brokje en die vind ik nog veel lekkerder ๐Ÿ˜Š dus als ik een extra brokje wil dan neem ik een schelp in mijn bekje ๐Ÿ˜‹

Ik had heerlijk gewandeld met het vrouwtje alleen die stomme meeuwen die zaten weer te schreeuwen. Sommige zaten op de lantaarnpalen zodat ik er niet bij kan. Wacht maar tot ik groot ben hoor, stomme vogeles dan pak ik jullie wel.

We kwamen weer thuis en ik mocht nog heerlijk buiten liggen in het gras maar toen hoorde ik de koekjesdoos. Dat doen mijn baasjes nu altijd. Lig ik lekker buiten en dan willen zij koekjes gaan snoepen maar zoals ik al zei, aan mijn oortjes mankeert niets ๐Ÿ˜ dus ik weer naar binnen.

Ik kreeg ook een stukje van een koekje en toen werd ik toch wel moe. Wandelen en een koekje ffffff
๐Ÿ˜ด dus wilde ik op de grote stoel. Maar ik groei een beetje te groot en kan niet meer zo goed liggen op de stoel. Mijn kop belande op de benen van de baas en dat was niet echt handig want nu moest de baas mijn kop vasthouden maar het vrouwtje vond de oplossing en voila .........



Het vrouwtje legde de stoel een heel stuk plat en zo kon ik heerlijk slapen op de stoel op het rendiervelletje van het vrouwtje bij het grote raam.

Slaap lekker ๐Ÿ˜ค

Geen opmerkingen:

Een reactie posten