vrijdag 7 juli 2023

Ze noemen dit vakantie ..........

Mensen noemen het vakantie als je weg gaat met je huis op wielen nou ik weet wel beter. 
Het vrouwtje zei dat we er een luie dag van gingen maken en ik mocht heerlijk buiten in het gras spelen met mijn speelgoed.

Ik zag ook andere hondjes voorbij komen lopen met hun baasjes en soms zijn er mensen die mij met alle geweld willen aaien. Gisteren nog, het vrouwtje was met mij aan het wandelen toen er een auto voorbij reed met een vreemd hok op wielen achter zijn auto aan.

De auto stopte en er stapte een mijnheer uit en die kwam naar ons toe. Het vrouwtje kende de mijnheer niet maar de mijnheer was super lief en ging op zijn knieƫn zitten voor mij en begon mij te aaien. Ik mocht tegen hem op springen zodat ik zijn oren kon wassen en zijn nek en de mijnheer bleef me maar aaien en over mijn buikje wrijven en vertellen met het vrouwtje.

Het was een hele lieve mijnheer. Later ging hij weer naar de auto en reed weer weg. Jammer dat hij weer weg ging want ik had nog geen snoepje van hem gehad.

Maar vandaag vond ik dat ik niet alleen lui mocht zijn. Ik dacht bij mezelf, "Puck steek de handjes uit de mouwen!"
Nu heb ik geen handjes maar wel pootjes en dus ............



Geen opmerkingen:

Een reactie posten