zaterdag 8 juli 2023

Met mijn emmertje en schepje

Vandaag heb ik weer zo fijn kunnen spelen. Eerst was ik met het baasje aan het wandelen en toen kwamen we een hele grote hond tegen. De baas zei dat die honden hier wonen in dit land. Ik vind de honden die hier wonen in dit land wel lief. Je kunt er heel leuk mee spelen.

Toen reden we weer verder met ons huis op wielen en toen we weer stil gingen staan ging het vrouwtje even weg en toen moest ik wel even huilen maar de baas zei dat het vrouwtje weer terug kwam en ben ik maar gaan slapen.

En toen ik weer wakker werd zei het vrouwtje, "Puck ga je mee? We gaan iets heel leuks doen." Nou ik ben benieuwd want als het vrouwtje dat zegt dan is het meestal ook wel iets leuks.

We gingen wandelen en het vrouwtje nam de lange lijn mee. Dat betekent dat ik lekker mag rennen en dat is altijd leuk.

Ik wilde nog wat snuffelen aan het gras maar het vrouwtje zei, "kom nu Puck, kom nu mee en kijk eens." Toen zag het ............ het was weer het grote water met het witte zand en toen moest ik natuurlijk even heel hard rennen om bij het grote water te komen.
Dat was leuk. 


Het vrouwtje,"Puck ik maak je los dan heerlijk vrij rennen en zwemmen want dat is toch het fijnst" en zo kon ik rennen waar ik maar wilde. Dat was echt cool!!


Morgen mag ik hier weer komen spelen zei de baas. Nou, ik ben er klaar voor 💪😄



Geen opmerkingen:

Een reactie posten