zondag 9 juli 2023

Een zelfde hond als ik maar dan groter .........

Vandaag ging ik met mijn baas en het vrouwtje naar de grote zandbak bij het grote water. Ik mocht weer aan de lange lijn dus  ........... lekker rennen.

Toen we in de zandbak kwamen was er nog een hond. De hond zag er hetzelfde uit als ik maar was alleen groter en ook net zo lief als ik.

Ik mocht helemaal los rennen voor het vrouwtje en hoefde niet aan de lange lijn. Dat was pas cool.


Samen met de grote hond die Luna heette gingen we in het grote water rennen en stokken pakken en soms mocht ik ook boven op haar kop gaan zitten en dan rolde ik weer door het zand.

Onze baasjes waren met elkaar aan het praten, die verveelden zich niet maar van zo hard te rennen en te spelen word je wel erg moe hoor. De baas zag dat ik moe werd en zei, "Kom Puck we gaan weer naar ons huis op wielen en dan ga jij maar eens een heerlijk middagslaapje doen." 

Eerst ging het vrouwtje met een hele grote doek me droog wrijven en het zand een beetje uit mijn oogjes halen. Ik kreeg mijn brokjes te eten en daarna mocht ik op de stoel op mijn fleecje liggen en toen ben ik heerlijk gaan slapen 


Wat was dat fijn geweest ❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten