dinsdag 11 juli 2023

Drukke dag

Ik heb in Noorwegen zoveel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gekregen en ze willen me allemaal aaien en over mijn buikje kriebelen. Dan ga ik op mijn rug liggen met mijn pootjes allemaal de lucht in en laat me heerlijk kriebelen want dat vind ik wel leuk.

Gisteren liepen we bij boten. Het vrouwtje had me mooi geborsteld en mijn mooie halsband om gedaan en toen kwam er een hele aardige mevrouw en die ging bij mij op de grond zitten en ze aaide en kriebelde me. Heerlijk vond ik dat. 

Ze vertelde dat ze ook 2 honden had als ik maar dan groter en die honden moesten werken vertelde ze.

Ik weet niet of dat leuk is, werken

Ik weet niet wat dat zijn drugs maar als je ze kunt eten dan wil ik ook wel drugs gaan zoeken want daar houd ik wel van.


Vandaag zijn we ook gaan wandelen en dat was wel een beetje ver en ik was wel moe geworden maar al mijn vriendjes en vriendinnetjes van vandaag waren ook weer erg lief voor me.

Weet je wat ik wel gek vind? Er was vandaag een meisje die ook in huis op wielen woont met haar opa en dat meisje was bang voor mij en daarom wilde ze mij niet aaien en kriebelen.


Misschien moet ik haar morgen maar eens kriebelen en dan is ze ook niet meer bang voor mij.

Maar nu ben ik moe en ga ik slapen.
Pootje  🐾 Puck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten