woensdag 12 juli 2023

Wat zal ik nu gaan doen?

Het vrouwtje was maar druk vandaag. Ze wilde stoffen, stofzuigen en dweilen. Niks aan. En als het vrouwtje eenmaal bezig is dan kun je haar beter niet storen 😞 
"Puck, ik heb nu even geen tijd want ik moet een heleboel rommel opruimen" zegt ze dan dus ben ik maar buiten gebleven.
Ik heb naar de meeuwen gekeken die lelijke schreeuwers. Ik zag ook bootjes voorbij komen die vast visjes gingen vangen. Misschien brengen ze me wel een visje als ik hun lief aankijk.

En toen kwam onze Finse buurman afscheid nemen met het meisje die bang voor me is. Ze gingen weer verder rijden met hun huis op wielen en toen ................. jippie zag ik mijn tennisballetje weer want die lag onder het Finse huis en kon ik weer heerlijk spelen.

Toen het vrouwtje klaar was mocht ik weer naar binnen. Ik kreeg mijn brokjes en toen ben ik heerlijk gaan slapen met mijn kop in het zonnetje.


Mijn pootjes en neus leg ik dan zo dat het vrouwtje de hordeur niet dicht kan doen. Dat is lekker makkelijk want als ik nu naar buiten wil hoef ik niet eerst te vragen of de deur open mag.

Wie niet sterk is moet slim zijn, toch??

🐾   Puck


Geen opmerkingen:

Een reactie posten