zaterdag 1 juli 2023

Shoppen

Vandaag ben ik gaan shoppen terwijl ik nog lang niet jarig ben zei het vrouwtje me 😁 Het vrouwtje vond dat mijn tuigje niet goed zat zelf vind ik het een onding en heb het niet graag aan. Mijn halsband vind ik stukken leuker maar het vrouwtje zegt dat ik soms heel hard trek en dan is het vrouwtje bang dat ze mijn kop eraf trekt.

Nou ........... vrouwtje, mijn kop zit heel stevig vast hoor maar het vrouwtje nam mij en het baasje vanmiddag mee naar een dierenwinkel of we het nu leuk vonden of niet.

"Er is hier 150 meter bij ons vandaan een dierenwinkel en daar gaan we nu naar toe." zei ze. Baasje en ik keken elkaar eens aan. Zullen we dat dan maar doen?

Baasje moest op de telefoon kijken om te zien waar de winkel was. Heel dichtbij maar toen zag het vrouwtje dat de winkel in een winkelcentrum was en meestal mogen daar geen honden dus ik al blij en het baasje ook denk ik.

"Ik ga eens binnen op zoek," zei het vrouwtje "en dan kijk eens hoe dat hier gaat." 
Na een paar minuten ging de telefoon van de baas. Het was het vrouwtje die zei dat honden en vooral Puckies hier naar binnen mochten.

Nou daar gingen we dan.


Dat was wel een hele grote winkel.
Toen we naar binnen liepen kwam er een hele lieve mevrouw die me meteen begon te aaien en mijn buikje ging kriebelen. O wat was die mevrouw lief en ze had ook snoepjes voor me en toen moest ik mee naar een rek waar allemaal tuigjes waren en de mevrouw zocht er eentje voor me uit en deed hem me aan. Dat zat best wel goed. Daarna wilde het vrouwtje er nog een riem bij en een heel lang touw zodat ik lekker ver kan lopen als we met het huis op wielen ergens staan.

Nu loop ik met mijn nieuwe tuigje en riem aan en het vrouwtje hoeft nu niet meer mijn kop eraf te trekken als ik achter de vliegende veertjes en papiertjes wil rennen.

Hè, hè eindelijk rust wat mijn tuigje betreft.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten