vrijdag 30 juni 2023

Ben ik nu jarig of niet?

Misschien ben ik jarig vandaag, ik weet het niet maar ik had een feestdag vandaag.

We wonen nu aan het strand met ons huis op wielen en dat is fijn alleen zijn er wel veel bijen en hele dikke vliegen en dat vind ik niet fijn.
Enne ......... hier hebben ze hele dikke stokken en die kan ik helemaal uit elkaar trekken en dat is heel leuk om te doen.


En dan zegt het baasje kom Puck we gaan zwemmen en het baasje gooit een stok in het water en dan mag ik hem halen en als ik hem dan terug breng dan zegt de "Goed zo Puck, dat heb je goed gedaan." En dat vind ik zo fijn maar toen deed de baas iets wat niet zo leuk was.


Hij gooide mijn stok heel ver en toen moest ik zwemmen en ben ik snel terug gezwommen naar het strand maar mijn stok lag nog in het water. Ik wil mijn stok baasje 😭 Toen zei het vrouwtje, "tja baas je hebt de stok veel te ver gegooid en het is Puck haar stok dus ..............

Toen ging het baasje waterschoenen aantrekken en moest hij met zijn kleren aan mijn stok gaan halen. Zijn broek werd nog net niet nat maar een kniesoor die daar op let toch?

Mijn baasje heeft weer mooi de stok voor mij gehaald dat vond ik wel heel lief van hem ❤

Nadat ik in het water had mogen spelen gingen mijn baasjes bbq-en en ik reeg een heel worstje en dat was lekker, mmmmm.

Misschien was ik dus wel jarig vandaag.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten