zaterdag 15 juli 2023

Water en speelgoed

Vandaag zijn we weer naar het grote water gegaan met ons huis op wielen en daar was het gaaf. Ik mocht weer helemaal los lopen zonder lange lijn en lekker rennen over de grote stenen en weet je wat er ook was ............... schelpen en ik ben ze niet gaan opeten en de baas vond dat super fijn van mij.


"Puck, je bent een brave hond," zei hij. Goed hé!

Ik was wel heel erg moe geworden heb vanmiddag op mijn dekentje geslapen en toen ik wakker werd mocht ik nog eens los lopen op de grote stenen.



Toen we weer thuis kwamen in ons huis op wielen had het vrouwtje in mijn werkspeeltje allemaal brokjes verstopt en ik heb ze allemaal gevonden.

"Knap hoor Puck" zei ze "Je hebt ze allemaal gevonden! Wat ben jij een knappe hond. Ik ga je weer eens een ander werkspelletje kopen want jij vind dat wel leuk, geloof ik." Nou als je dat maar weet vrouwtje, ik ben gek op werkspeelgoed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten