vrijdag 14 juli 2023

Vandaag moest ik weer veel in de camper blijven want het baasje moest heel veel rijden. Soms werd het heel donker in ons huis op wielen en dat vind ik niet zo leuk. Dan ging ik snel tussen mijn baasjes zitten en het vrouwtje aaide me dan en dan zei ze, "Puck dit is een tunnel waar we nu in rijden. Het is een beetje donker hier maar je hoeft niet bang te zijn. Het is niet zo leuk dat weet ik maar we zijn er zo weer uit." 
Ja hoor dat klopte. Het vrouwtje had het helemaal goed maar als het dan weer donker werd dan ging ik weer snel bij mijn baasjes zitten zodat het vrouwtje me kon aaien en zei dat het goed was.

Het werd wel vaak donker in ons huis op wielen maar ja dat is nu eenmaal zo in dit land heb ik gehoord.
Toen we weer ergens ons huis op wielen bij het water en de boten zette mocht ik aan de lange lijn en het vrouwtje liep met me naar het grote water waar ik mocht spelen. Er lagen mosselen in het water en die kon ik heel hoog in de lucht gooien. Ze hadden zich verstopt in het water maar ik kan al heel goed met mijn kop onder water en ze pakken.

Na het spelen in het water gingen we weer naar ons huis op wielen. De baas visjes vangen maar die visjes heb ik niet gezien en het vrouwtje ging de was doen zei ze.
En wat ging ik nu doen? Slapen .......... maar eerst even rollen door het zand, heerlijk.


"O Puck  😧, " zei het vrouwtje "nu ben je geen mooi zwart hondje meer maar een grijs hondje met zandvlekken." 
Flauwekul hoor want ik ben gewoon Puck met haar zwarte vachtje aan en die lekker vol zand zit en niks anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten