zondag 6 augustus 2023

Nieuw vriendinnetje

Vandaag heb ik een nieuw vriendinnetje gekregen en ze is zo lief en zo groot. Het vrouwtje zegt dat ik een Labrador ben en mijn vriendinnetje een Cane Corso is en ze heet Älvin.

Toen ik in ons huis op vier wielen zat deed het vrouwtje in ene keer de deur open en ze zei, "kom maar naar buiten Puck er is hier een vriendinnetje dat graag met je wil spelen." Ik ging eerst maar eens kijken buiten en toen zag ik Älvin.

Ze kwam al naar me toe rennen en toen gingen we samen hard rennen. Leuk joh.
We renden om een schuur heen maar Älvin was veel groter dan ikke en die kon veel harder rennen.


Toen ging ik samen met Älvin in ons huis op wielen naar mijn speelgoed kijken. Mijn vosje vond ze erg mooi en ze mocht er wel mee spelen voor me.


Toen we weer verder gingen rijden met ons huis kregen we een snoepje van het vrouwtje en Älvin mocht het vosje ruilen voor een snoepje.

Ik was wel erg moe geworden. Ik heb eerst heel veel water gedronken en toen ben ik gaan slapen.

Misschien zie ik Älvin nog eens een keertje. Dat zou wel leuk zijn maar dan moeten we wel heel ver met ons huis op wielen rijden.
Jammer dat ze niet dichterbij woont zodat we samen vaker konden spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten