zondag 3 september 2023

Daar ben ik weer

 Weer eens een berichtje van mij.

Ik leef nog en heb het nog altijd reuze naar mijn zin bij mijn baasjes. Het is een erg drukke tijd geweest voor mijn baasjes en berichtjes hier plaatsen is er een beetje bij in geschoten.

Onze oma was ziek. Nu is ze in de hemel bij andere lieve mensen en hondjes die nu voor haar zorgen en met haar kunnen spelen. Alleen jammer dat wij haar nu niet meer kunnen zien.

Eigenlijk had ik het best fijn in die drukke periode want in de tijd dat mijn baasjes veel in het ziekenhuis waren mocht ik logeren bij mijn oompjes en daar was het reuze leuk.

We gingen veel wandelen en ik mocht ook wel eens zwemmen. Soms gingen we heel hard rennen maar ik kon toch het snelste rennen hoor 😉 
Ze kochten speelgoed voor me en speelden met me zorgden dat ik mijn brokjes kreeg en voor de tante die er ook vaak was mocht ik onder de douche na mijn zwem-aktie.

Ik mis mijn oompjes wel en vooral mijn oompje Dodo. Het zijn eigenlijk twee dezelfde oompjes. 
Eigenlijk snap ik er niks van. Het vrouwtje zei me dat de oompjes een tweeling zijn maar nu weet ik weer niet wat een tweeling is in ieder geval zijn het broertjes net zoals ik ook broertjes en zusjes heb.

Soms komen de oompjes mij opzoeken thuis en dan kan ik weer met hun spelen. Ik bof toch wel want ik heb de liefste oompjes die er bestaan ❤

2 opmerkingen:

  1. Anoniem9/09/2023

    't is miech get hè Puck, veer misse häör hei ouch. Sjiek um te leze datste 't bij dien noonkes 't heerlek gehad höbs en datste toch nog rapper waors met renne es die twie. ;-) Eine moot toch de baas zien hè? Dikke knoevel veur diech en 'ne poet vaan mien kleinhunneke Bailey. Alhoewel hunneke, ze is oondertösse zjus zoe groet gegreujd es diech. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leef Mirjam, die twie neunkskes vaan miech laot iech wel un poepie ruke ;) Deis ste de groete aon dien kleinhunneke? Ut is dat Bailey un meiske is mer aanders kos iech zoe verleef op heur weure.

      Verwijderen