maandag 18 september 2023

Mijn baas

Mijn baasjes zijn nog altijd druk en mijn oompjes zie ik geregeld. Volgende maand mag ik weer een keertje bij hun logeren en kunnen we weer heel hard gaan rennen.
Volgende week is het vrouwtje jarig en mag ik haar een extra dikke knuffel geven. Dat vindt ze vast wel lief van mij zo'n heerlijke grote lik 😁

Vorige week mocht ik mee op visite bij de dierenarts. Het vrouwtje zei me dat ik een puppy check kreeg.
De dierenarts was wel lief en wel zo lief dat ik ervan op mijn rug ging liggen en zij mijn buikje kon aaien. Toen keek ze ook mijn tandjes na.

"Wat is Puck een gezonde pup," zei ze. "Haar gewicht is goed en ze ziet er heel goed uit. Hebt u nog vragen?" en toen zei mijn baasje, "ja, ik heb een vraag. Ik zie er zo'n lekker bak met brokjes staan. Mag Puck er eentje?"  En toen kreeg ik een hele hand vol van een lachende dierenarts.

Ik heb wel een hele toffe baas 💗



Geen opmerkingen:

Een reactie posten