dinsdag 27 juni 2023

Vreemde vogels

Wat ik nu toch weer meemaakte. 

We staan met ons huis op wielen natuurlijk bij water want Noorwegen is een land met super veel water. Is het geen een zee of meer dan zien we wel een gletsjer of een grote modderpoel maar water zien we.

Nu staan we weer bij een uhhhhh, het vrouwtje zegt dat dit een fjord heet en de baas zegt er een baai tegen. Wat het nu precies is weet ik niet maar het is water. Nu zijn er bij dit water vreemde vogels. Ze maken een heleboel lawaai. Misschien praten ze wel met elkaar en zeggen ze, "kijk daar zit die gekke Puck uit Nederland. Ze zit vast aan de lijn en kan ons lekker niet pakken." 
En weet je wat ze dan doen?

Ze vliegen over het water en bijna net over mijn kop heen. Dan blaf ik tegen hun en probeer hun te pakken maar ze roepen, " haha."  Stoute vogels.

Het vrouwtje zat op haar stoel en moest een paar keer bukken omdat de vogel bijna tegen haar hoofd aan vliegt en dan word ik boos en ga blaffen maar de vreemde vogel doet het steeds weer.
En als hij dan moe is gaat hij op een steen zitten zover bij me vandaan dat ik hem niet kan pakken.

Het vrouwtje zegt dat deze vreemde vogels meeuwen heten en dat ze heel brutaal kunnen zijn.
Ik vind ze niet lief hoor. Rot meeuwen.


Kijk daar zit er weer eentje op een steen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten